.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توجه به تولید آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛
هادي ابراهيمي: هر جوان مازندراني و یک وبلاگ
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه هر جوان مازندرانی باید یک وبلاگ برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی کند، اضافه کرد: باید وبلاگ‌ها در مسیر شهدا و جنگ نرم در استان شکل بگیرد.
هادي ابراهيمي: هر جوان مازندراني و  یک وبلاگ

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران گفت: هر جوان مازندرانی باید یک وبلاگ برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی کند.

هادی ابراهیمی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم زیبایی‌های حماسه بی‌نظیر دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به هفته دفاع مقدس توجه به همه زیبایی‌هایی است که تاریخ به خودش دیده است، تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های انقلاب و پایداری بر عهد و پیمان مهم‌ترین اهداف برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب را یک انحراف و اشتباه بزرگ خواند و گفت: اگر آرمان‌ها را فراموش کنیم در گرو افکار و اندیشه‌های قرار می‌گیریم که سودی نخواهد داشت.

وی توجه به بصیرت دینی را از اهداف برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: اگر بصیرت نباشد جریان‌های مانند جریان فتنه فضای نگران کننده‌ای را ایجاد می‌کنند.

ابراهیمی بصیرت را در سه دهه انقلاب در خدمت ملت ایران بسیار ارزشمند خواند و بیان داشت: پیوند ملت ایران با رهبر انقلاب، بصیرت دینی و تعبد در برابر ولایت فقیه از مسائلی است که باید از رزمندگان بیاموزیم.

وی با اشاره به حضور دشمنان انقلاب برای راه‌اندازی جنگ نرم علیه ملت ایران تصریح کرد: روحیه ولایت‌پذیری، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی از موارد جنگ نرم دشمن علیه ایران است که براساس نظر فوکویاما در قالب جنگ نرم تعریف شده است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران با انتقاد از عدم اعتقاد بعضی از افراد به جنگ نرم گفت: جنگ نرم در فضای سایبری و حساب شده‌ای بر علیه کشور ما در حال انجام است.

ابراهیمی ثقل جنگ نرم را بی‌هویتی و ولنگاری در بین جوانان برشمرد.

وی با اعلام اینکه پایه معرفتی کشور بر اساس جنگ فی‌سبیل الله شکل گرفته است، اظهار داشت: توجه به جهاد صرفاَ نظامی نیست و جهاد در عرصه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تبلیغی و استکباری مد نظر است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس به تمام ابعاد اسلامی و اعتقادی و خانواده توجه می‌شد، گفت: توجه به نقش زنان که دارای نقش ویژه‌ای بودند نیز در سرفصل‌های برنامه‌های گرامیداشت ستاد هفته دفاع مقدس مازندران دیده شده است.

وی با دعوت از نخبگان فکری، فرهنگی برای تولید آثار فرهنگی خاطرنشان کرد: توجه به تولید آثار و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه هر جوان مازندرانی باید یک وبلاگ برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی کند، اضافه کرد: باید وبلاگ‌ها در مسیر شهدا و جنگ نرم در استان شکل بگیرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد عدم همکاری بعضی از دستگاه‌ها براساس گفته مسئولان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای برگزاری برنامه‌های این هفته گفت: فعالیت دستگاه‌ها در کمیته ارزیابی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر دستگاهی نخواهد همکاری کند تذکرات لازم را ارائه می‌دهیم.

ابراهیمی در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه‌های استان برای مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: 2 هزار وبلاگ و وب سایت در استان در مقابله با جنگ نرم راه‌اندازی شده است و همچنین به یک هزار و 500 خبرنگار بسیجی استان نیز آموزش داده شده است.

1359


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 31 شهريور 1390
خوشحال کننده میتونه باشه حرف های مدیر جوان و اصولگرای ما که رشد و نبوغش چشم خیلی ها رو گرفته
خدایش مراقبش باشد
خانعلی ویسی 2 مهر 1390
چرا کسی پاسخ مارا در این جامعه نیست بدهد از روند بی عدالتی اداره برق مازندران نسبت به غصب ملک ما تقاضا دارم صدایم را به گوش مسئولین برسانید تا کسانی که وجدان دارند و ضرر دیگران را نمی خواهند از بی عدالتی برق مازندران از بهای عادله عرصه اینجانب خودداری می نماید و زمین مرا غصب نموده است صدای مرا به گوش مقام معظم رهبری و رئییس محترم جمهور برسانید تا اینکه آیا ظلم اد اره برق بر اینجانب و خانواده ام شایسته می نماید و آیا بی عدالتی اداره برق نسبت به اینجانب برای مسئولین و ان اداره افتخار است در جایی که شایسته و سزاوار نیست من از شما مدیر شمال نیوز میخواهم که صدایم را به گوش مسئولین برسانید و این شایسته نیست که ظلم و درد مارا در سایت قرار نمی دهید چرا آیا شما نیز ظلم را بر ما شایسته میدانید از همه ی مسئولین محترم تقاضا دارم با خواندن این ظلم از ناحیه اداره برق مازندران که حق و حقوق اطفالم را از بین برده است با داشتن ایمان و وجدان و دفاع از حقوق اینجانب قضاوت نمایید آیا غصب بر ملک دیگران در نظام اسلام با زور و تهدید شایسته است چه کسی پاسخ این بی عدالتی را باید بدهد کلاردشت روستای کلنو 09111958299
ا 21 دي 1390
خدا قوت فرزند رشید ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.